Egyéni

EGYÉNISÉGFEJLESZTŐ DRÁMA FOGLALKOZÁS:

Első alkalommal a gyermek „ feltérképezése” során már képet kapok arról, melyek azok a területek, amelyeket fejleszteni érdemes. Ezeken a játékos foglakozásokon úgy van jelen a gyerek, hogy bevonódva a játákba, észre sem veszi hogy épp mit is „fejlesztünk”. A drámapedagógiai módszerek, a felkínált játék lehetőségek a háttérben persze irányítottak, az erősítendő területet szolgálják. A gyermek viszont megéli a választás, a lehetőségek szabadságát, hisz nincs rossz irány vagy válasz ezekben a játékokban. Olyan szituációkat termtünk, amiben biztonságosan lemodellezheti lehetőségeit, választásait, így tét nélkül megtapasztalhatja a következményeket, az eltávolított – tehát szerepben megélt- eseményben nem sérülhet.

Tapasztalatait viszont a valós életben tudja majd kamatoztatni.

Kutatási eredmények bizonyítják, hogy krízishelyzetben csak a meglévő és begyakorolt érzelmi „ besülések” alapján döntünk.

Ebben a bizalmi környezetben van módja a gyereknek ezek javított,helyes módjának gyakorlására.

  • A foglalkozás időtartama: 60 perc
  • Ár: megegyezés szerint
  • Hely: erre a célra átalakított helység

EGYÉNI TEHETSÉGGONDOZÁS

(művészi beszéd-előadási technikák)

Tehetséges fiataloknak nyújtok segítséget pl:

  • vers vagy próza mondó versenyekre
  • színművészeti egyetemre való felkészülésben
  • versek, szövegek értelmezésében, előadási módjában

A foglalkozás időtartama: 60 perc

Ár: megegyezés szerint

Hely: erre a célra átalakított helység